Webwinkel

  • Onvergetelijke uitjes met kortingen tot wel 50%
  • Al meer dan 400.000 tevreden klanten
  • Fantastische uitjes voor de hele familie

Veel gestelde vragen

Hoe bestel ik tickets

Via de webwinkel

Stap 1: Maak je keuze
Ga naar jouw favoriete uitje en klik op de bestel nu knop.

Stap 2: Kies de soort tickets
Kies het aantal tickets dat je wil bestellen en welke soort. Klik dan op de voeg toe aan winkelwagen knop en klik daarna op de door naar betalen knop.

Stap 3: Controleer je winkelwagen
Controleer je winkelwagen, pas eventueel een actiecode toe en ga akkoord met de algemene voorwaarden door deze aan te vinken. Klik op de door naar betalen knop. 

Stap 4: Voer je persoonlijke gegevens in
Vul de verplichte velden in (herkenbaar door een rood sterretje) en schrijf je eventueel in voor de nieuwsbrief door deze aan te vinken. Klik op de verder knop.

Stap 5: Controleer je bestelling
Klik op de betalen met ideal knop en je wordt doorverwezen naar onze betaalpartner Ogone. Betaal hier je bestelling via je bank.

Stap 6: Ontvang je tickets direct in je inbox
Je ontvangt direct een order- en betaalbevestiging en daarna ontvang je een mailtje met je tickets op het opgegeven e-mailadres. 

Veel plezier!!!

Via een partner

Sommige producten worden via onze partners verkocht (bijv. Eventim). Dit staat vermeld boven de bestel knop.

Stap 1: Maak je keuze
Ga naar jouw favoriete uitje en klik op de bestel nu knop.

Stap 2: Partner website
Je wordt doorverwezen naar één van onze partner websites, deze staat vermeld op de bestel knop.

Stap 3: Doorloop het bestelproces
Volg de stappen in het bestelproces van onze partner. 

Stap 4: Ontvang je tickets direct in je inbox
Je tickets worden direct naar je opgegeven e-mailadres verstuurd. 

Veel plezier!!!

Kan ik een bestelling annuleren of aanpassen?

Na betaling kan een bestelling kun je deze niet meer annuleren of aanpassen. Voordat je de betaling hebt afgerond, is het wel mogelijk om de bestelling ongedaan te maken. Als je meer tickets wil bestellen, kun je nogmaals tickets bestellen voor hetzelfde (of een ander) uitje. De bestellingen komen dan wel in aparte e-mails in je inbox.

Kan ik een bestelling plaatsen als ik geen abonnee ben?

Ja, ook als je geen abonnee bent, kun je tickets kopen op deze webwinkel.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Na betaling krijg je per e-mail een bevestiging van jouw bestelling en hierna ontvang je een e-mail met de tickets van onze partner Ticketcounter.

Wat houden transactiekosten in?

Bovenop de ticketprijs worden transactiekosten berekend. Transactiekosten worden betaald per bestelling. Dit wordt altijd aangegeven in het bestelproces. Uit deze kosten betalen wij onze dienstverlening, administratie- en verzendkosten. 

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

Je kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen met iDeal.

Kan ik met cadeaubonnen betalen?

Nee, het is niet mogelijk om met cadeaubonnen te betalen.

Heb ik garantie op de tickets?

Bij het plaatsen van jouw bestelling en op jouw tickets kun je de geldigheidsduur vinden. Een ticket kan niet ingewisseld worden voor geld.

Hoe lang zijn de tickets geldig?

De geldigheid van de tickets verschilt per uitje en dit kun je vinden bij het plaatsen van jouw bestelling en op jouw ticket. Annuleren van de bestelling is niet mogelijk.

Ticketvoorwaarden

Dit e-ticket is strikt persoonlijk en is niet inwisselbaar voor geld, een ander e-ticket, een e-ticket geldig in een andere periode of anderszins inwisselbaar.

Dit e-ticket mag niet worden doorverkocht of anderszins voor commerciële doeleinden worden gebruikt.

Newsletter subscription

De leukste uitjes in je inbox!

Wil je dagelijks op de hoogte gehouden worden van de beste aanbiedingen van de webwinkel van het ED?

Ja, ik schrijf me in!